Blog | Peoplix

Peoplix blog

Webová aplikace pro analýzu firemního prostředí

Efektivně, ale nemorálně?

Připadá vám tohle dilema absurdní? V mnoha firmách jej opravdu řeší. O čem jiném svědčí otázky jako “co s výkonným člověkem, který působí jako travič studní?”

Firemní průzkum – a co dál?

Motivovanost, angažovanost, zapálení pro věc, FLOW. Pojmy skloňované ve všech pádech, které označují víceméně to samé.

Bojíte se změny?

Bojíte se změny? Já rozhodně ano. Kdyby tomu tak nebylo, nepatřili bychom k druhu homo sapiens a možná bychom ani nebyli součástí živé přírody.

5 mýtů o angažovanosti

Přestože o významu angažovanosti pro konkurenceschopnost firmy dnes nikdo nepochybuje, je s ní stále spojena řada omylů. Některé z nich se pokusme vyvrátit.

Jak přimět zaměstnance k účasti?

Zaměstnanecké průzkumy jsou stále oblíbenějším způsobem, jak zjistit, co se ve firmě doopravdy děje. Díky tomu je možné soustředit se na to, co se skutečně vyplatí.

2 přístupy k rozvoji firemní kultury

O významu firemní kultury pro úspěšnost společnosti na trhu už bylo napsáno mnoho. Málokdo dnes pochybuje, že firemní prostředí ovlivňuje výkonnost a loajalitu zaměstnanců i kvalitu produkce.

5 kroků ke skvělému týmu

Přestože budování týmu věnujete mnoho úsilí a času, podporujete svoje lidi, organizujete práci, vytváříte dobrou atmosféru, výsledky se někdy nedostaví. Některé týmy stále fungují lépe nežli jiné.

7 tipů na zvýšení pracovní morálky

Špatná morálka má vliv na pracovní výsledky, na kulturu firmy, na spolupráci mezi týmy a má i mnoho dalších nepřímých dopadů.Lidé často hledají rychlá řešení. Pilulky občas fungují, ale ve velké většině …

Jaké dovednosti jsou nejdůležitější?

Mluvit o chování ve firmě může vypadat velmi osobně. Ze školních let jsme zvyklí uvažovat ve škále dobré – špatné. Ono to ale je složitější. Určité chování může být v některé situaci dobrou volbou, v jiné

Jak zvýšit motivaci zaměstnanců?

Čísla jsou důležitá v každé firmě. Říká se, že kdo neměří, ten neřídí. Na základě měřitelných veličin činíme rozhodnutí, hodnotíme, plánujeme. Také při práci s lidmi často pracujeme s číselnými údaji. Fluktuace

Jakou firemní kulturu potřebujete?

V tradiční literatuře o managementu a řízení firem z konce 20. století jsou uváděny faktory, které odlišují úspěšné firmy od těch méně úspěšných. Za nejdůležitější byly považovány tyto:

Přihlašte se k Newsletteru

Stáhněte si e-book

Tato knížka pomůže vám i vaší firmě být efektivnější a výkonnější a zároveň se stát místem, kde lidi rádi pracují.  Je určena všem, kteří vedou podřízené nebo mají na starosti rozvoj v personální oblasti.

 

Dozvíte se, jak měřit věci tak neuchopitelné jako firemní kultura, motivovanost a chování lidí. Na několika příkladech uvidíte, jak snadno a ryhle se dají naměřené výsledky v praxi využít.

 

Najdete zde i návod, jak vytvářet motivované a výkonné týmy.